Vanliga frågorNedan hittar du några av de vanligaste frågorna. Saknar du svar på någon fråga du har tveka inte att kontakta oss på 08-270040, eller kontakt@hantlangarna.se
Nedan hittar du några av de vanligaste frågorna. Saknar du svar på någon fråga du har tveka inte att kontakta oss på 08-270040, eller kontakt@hantlangarna.se
JAG VILL BLI KUND - HUR SKAFFAR JAG STÄDHJÄLP?
För abonnemangstjänster börjar vi med ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom dina önskemål och berättar mer om hur vi arbetar. Om du är intresserad av våra abonnemangstjänster bokar du ditt besök direkt på webbplatsen eller ringer oss på 08-270040.
HUR SNABBT KOMMER NI IGÅNG MED STÄDNINGEN?
Vi har som mål att komma igång så snabbt som möjligt, inom en eller två veckor (eller enligt önskemål). Då startar vi oftast med en större städning som sätter standarden för ett fortsatt arbete med ditt hem.
Är ni försäkrade?
Ja vi har en ansvarasförsäkring via if som täcker upp till 10 miljoner.
VAD BEHÖVER JAG SOM KUND TÄNKA PÅ INFÖR STÄDNINGEN?
Ingenting. Om du har lösa prylar liggandes kan vi plocka i ordning dem om du önskar, annars utgår vi ifrån ditt hem och dina förutsättningar. Innan första städningen utformar vi rutinerna tilsammans.
FÅR JAG SAMMA PERSON VID VARJE STÄDTILLFÄLLE?
Ja, då vi inte har någon personal omsättning får du samma person vid varje tillfälle. Skulle denna person få förhinder kommer en vikarie att utföra arbete.
HAR NI KOLLEKTIVAVTAL?
Ja, all vår personal omfattas av kollektivavtal som vi tecknat via Almega.
HUR FUNGERAR RUT-AVDRAGET?
Du betalar 50 procent av arbetskostnaden vid köptillfället. Vi administrerar din skattereduktion direkt med Skatteverket.